تولید محتوا یونیک و سئو شده بصورت حرفه ای

  • ۱۴۰۲/۰۲/۲
  • 284
تولید محتوا یونیک و سئو شده

محتوا سئو شده، یونیک و اختصاصی بزرگ‌ترین و قدرتمندترین روش بازاریابی و تبلیغ محسوب می‌شود. تولید محتوای اختصاصی، مخاطب وب‌سایت و شبکه اجتماعی را در سایت و پلتفرم مورد نظرتان، میخکوب می‌کند. زیرا اگر مطلب شما مشابه یا کپی شده از سایت‌های دیگر باشد، کاربر سریعاً سایت را بسته و به سراغ دیگر نتایج جستجوی گوگل می‌رود؛ بنابراین برای پیروزی در دنیای پررقابت دیجیتال و آنلاین و جذب مخاطب بالقوه، تولید محتوای یونیک و سئو شده یک ضرورت است. در ادامه از سایت نوبهار وب به اهمیت تولید محتوای یونیک برای شبکه‌های اجتماعی و وب سایت و سفارش تولید محتوا اشاره خواهیم کرد.

انواع محتوا و اهمیت بهینه‌سازی آن

تمامی وب‌سایت‌ها و به عبارتی کسب‌ و کارهای اینترنتی به فراخور زمان و نیاز کاربرانشان محتواهای متنوعی تولید می‌کنند. در بستر اینترنت چهار نوع محتوای متنی، صوتی، ویدئویی و اینفوگرافیک تولید و به نمایش گذاشته می‌شود.

پایه و سنگ بنای اولیه برخی پلتفرم‌ها مانند یوتیوب ویدئویی و توییتر متنی است. در عوض محیط اینترنتی مانند وب‌ سایت، قابلیت تولید و انتشار هر چهار نوع محتوا را بدون هیچ محدودیتی دارد. در هنگام سفارش تولید محتوا باید به این نکته مهم توجه داشته باشید.

موضوع مهم دیگر سئو بودن محتوا و مطالب وب‌ سایت است. اگر بخواهیم به طور ساده واژه سئو را توضیح دهیم باید گفت سئو یعنی کاربران شما هنگام جستجو در اینترنت، به‌ راحتی محتوای شما را پیدا کنند. وقتی کاربری از موتور جستجوی گوگل به دنبال هدف و مفهومی می‌گردد، گوگل شما را در نتایج اولیه خود به وی نشان می‌دهد. تحقیقات نشان می‌دهد 90 درصد کاربران روی 10 نتیجه اول و 95 درصد روی 5 نتیجه اول گوگل کلیک می‌کنند. همین ارقام و آمار خود به‌ تنهایی برای نشان‌دادن اهمیت سئو و تولید محتوای یونیک یک وب سایت کافی است.

اهمیت و مزایای تولید محتوای یونیک

– تولید محتوای اختصاصی باعث تمایز شما از رقبایتان می‌شود. در واقع شما در بازاریابی محتوایی حوزه موردنظرتان، دست برتر خواهید بود. با تولید محتوای یونیک و سئو شده، سایت شما در نتایج اولیه گوگل به نمایش درمی‌آید. این فرایند به افزایش ترافیک، بازدید، مخاطب و در نهایت مشتریان شما خواهد شد.

– موتور هوشمند و جستجوگر گوگل سه جنبه کلیدی محتوا یعنی کیفیت، ارتباط و منحصر به‌ فردی سئو و بهینگی یک سایت را تشخیص می‌دهد. از این‌ رو لازم است در کنار تولید محتوا سئو شده به ارتباط آن با سایر بخش‌های سایت نیز توجه داشته باشید.

– سفارش تولید محتوا تنها به چند بار درج مطالب یونیک و اختصاصی ختم نمی‌شود. بلکه شما باید به طور مداوم و دوره‌ای مطالب وب سایت خود را به‌ روزرسانی کنید. هم‌ زمان با شما صدها هزار وب‌ سایت دیگر در حال تولید محتوای یونیک هستند و فعالیت آنها از دید گوگل پنهان نمی‌ماند. پس پویایی و زنده‌ بودن مطالب و محتواهای خود را هیچگاه از دست ندهید.

سفارش تولید محتوا کاربرپسند

آیا تاکنون به این فکر کرده‌اید که چرا کاربران باید محتوای سایت شما را مطالعه کنند؟ کاربران زمانی به یک وب سایت مراجعه می‌کنند که نیازهای آن‌ها توسط آن وب سایت پاسخ داده شود؛ بنابراین در گام اول باید نیاز مخاطب و کاربر خود را بررسی کنید. سپس اقدام به سفارش تولید محتوا نمایید. بهتر است بدانید فقط قراردادن محتوا و مطلب در وب‌سایت یا هر پلتفرم دیگر کافی نیست. بلکه شما باید با شناخت کامل از مخاطبان و کاربران حوزه کسب‌ و کار خود، محتوایی در خور و مناسب در سایت خود منتشر کنید. در این صورت شما بیشترین بازخورد و بازدهی را از مخاطبان خود دریافت خواهید کرد.

5 نکته کلیدی و مهم در سفارش تولید محتوا

مدیران و صاحبان کسب‌ و کارهای اینترنتی و مجازی هنگام سفارش تولید محتوا باید نکات مهم و کلیدی زیر را مد نظر خود قرار دهند:

1- شناخت قابلیت‌ها و توانمندی‌های تولیدکننده محتوا

امروزه برای سفارش تولید محتوا بازار داغی راه افتاده است. این حوزه مشابه بسیاری از حوزه‌ های مشاغل اینترنتی دیگر، از وجود سودجویان بی‌نصیب نمانده است. برخی افراد نیز به حوزه تولید محتوا سئو شده علاقه‌ مند هستند و به‌ تازگی وارد این حوزه شده‌اند. این گونه افراد اغلب به دنبال تثبیت جایگاه و ساخت رزومه در اینترنت به فعالیت مشغول هستند. در نتیجه توجه زیادی به درخواست و نیاز کاربر و کارفرما نداشته و محتوای بی‌کیفیت تولید می‌کنند. توصیه می‌شود تولیدکننده حرفه‌ای و توانمند برای خود استخدام کنید. افرادی که هم نیاز مخاطب سایت شما و هم نوع درخواستتان را به‌ خوبی پاسخ دهند. استخدام فرد یا افرادی با توانایی و قابلیت تولید محتوا مطابق میل و درخواست شما گزینه‌های عالی و فوق‌العاده هستند.

2- بررسی و ارزیابی رزومه و نمونه کارهای تولیدکننده محتوا

قبل از سفارش تولید محتوا، رزومه و تجربه‌های قبلی تولیدکننده محتوا را بررسی کنید. از او بخواهید هر نوع تولید محتوای متنی، صوتی، تصویری و یا اینفوگرافیک که تا به‌ حال تولید کرده،  در اختیار شما قرار دهد. محتواهای متنی را با دقت و حوصله در رعایت اصول نگارشی و دستور زبان و چگالی کلمات کلیدی بررسی کنید. مطمئن شوید مطالب و محتوای وی، یونیک، سئوشده، اختصاصی و غیر کپی هستند.

قلم تولیدکننده محتوا را نیز در نظر بگیرید. آیا در تولید محتوای خود از طنز، داستان، ضرب‌المثل، پرسش از مخاطب و غیره بهره می‌گیرد؟ آیا عناوین محتواهای وی جذاب و خلاقانه هستند؟ تمامی موارد فوق را با دقت و کاملاً حرفه‌ای مورد سنجش و ارزیابی قرار دهید.

3- مشخص‌کردن نوع محتوای درخواستی خود

بعد از اینکه از تولیدکننده محتوای خود شناخت درستی پیدا کردید، نوع سفارش تولید محتوا خود را مشخص کنید. نیاز خود، پلتفرم و در واقع مخاطبان هدف خود را برای فرد تولیدکننده محتوا به طور دقیق شرح دهید. قرار است محتوای شما در چه پلتفرمی، با چه هدفی و برای چه نوع مخاطبانی تولید و مورد استفاده قرار بگیرد؟ حتی می‌توانید در این زمینه از وی مشورت و راهنمایی بخواهید.

4- مشخص‌کردن حجم محتوای سفارش

محتوای متنی بر اساس تعداد کلمات و محتوای ویدئویی و صوتی مطابق زمان آنها قیمت‌گذاری می‌شوند. قبل از درخواست برای تولید محتوای اختصاصی تمام موارد را بررسی کنید، سپس با وی ارتباط بگیرید.

آیا نیاز به تولید یک محتوا یا درخواست مجموعه فایل تولید محتوا دارید؟ هر محتوایی قرار است با چه هدفی در پلتفرم کسب‌ و کارتان منتشر شود؟ روزانه، هفتگی یا ماهانه به چه تعداد محتوا نیاز دارید؟ تمامی این خواسته‌ها و نیاز خود را با تولیدکننده محتوا در میان بگذارید.

5- هزینه تولید محتوا

در اکثر مواقع هزینه سفارش تولید محتوا بر اساس تعداد کلمات اعلام می‌شود. برخی از مؤسسات و شرکت‌ها، در کنار تولید محتوا کار تحقیق کلمه کلیدی و غیره نیز برای مشتریان انجام می‌دهند. البته هزینه آن هم از مشتری دریافت می‌شود. شما با توجه‌ به بودجه و هزینه خود، سفارش تولید محتوای اختصاصی به مؤسسه و یا شرکت تولیدکننده محتوا بدهید.

متأسفانه، برخی افراد و مؤسسات با هزینه‌های پایین و برای دنبال جذب مشتری تولید محتوا انجام می‌دهند. هر چند قیمت و هزینه بالای تولید محتوا سئوشده، دلیل و تضمینی برای کیفیت نیست. پیشنهاد می‌کنیم قیمت چند مؤسسه و شرکت اینترنتی و محتوانویس را در این زمینه جویا شوید و از قیمت روز و معمول تولید محتوای یونیک مطلع شوید.

 

مراحل ثبت سفارش تولید محتوا در نوبهار وب

مراحل ثبت سفارش محتوا

 

برای ثبت سفارش تولید محتوا به لینک زیر مراجعه کنید

ثبت سفارش تولید محتوا

 

درخواست و ثبت سفارش تولید محتوا

بسیاری از کسب‌ و کارهای اینترنتی بزرگ، اقدام به استخدام تولید کننده محتوا به‌ صورت حضوری می‌کنند. در برخی مواقع نیز از فریلنسرهای غیر حضوری و آنلاین هم کمک می‌گیرند. بعد از شیوع ویروس کویدوو 19 اغلب مشاغل اینترنتی و بزرگ، به فریلنسری و دورکاری روی آورده‌اند.

فعالیت اغلب مؤسسات و آژانس‌های تولید کننده محتوا به‌ صورت آنلاین و در قالب سایت‌های فریلنسرینگ انجام می‌شود. سایت نوبهار وب با داشتن افرادی ماهر و حاذق در زمینه تولید محتوا به‌ صورت آنلاین و اینترنتی فعالیت می‌کند. شما می‌توانید سفارش تولید محتوا خود را به‌ صورت اینترنتی و آنلاین درخواست کنید. طبق معیارهایی که در بالا گفته شد، تمامی خدمات ما را مورد سنجش و ارزیابی قرار دهید. چنانچه در این زمینه رضایت شما جلب شد، درخواست سفارش تولید محتوای یونیک و سئوشده دهید.

ارسال دیدگاه

*

code

تمامی حقوق محفوظ میباشد و کپی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز میباشد (1402-1400) / طراح سایت : رضایی